خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

کولر گازی تقلبی

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

 کولر گازی تقلبی
امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی مصرف کننده ها به دنبال کالاهایی با قیمت پایین تر هستند. برخی کولر های موجود در بازار با قیمت پایین و باورنکردنی به فروش می رسد. نام کولر گازی های تقلبی که به صورت لیبل بر روی پنل کولر های وارداتی متفرقه چسبانده شده به این صورت است که اسم شرکت های سازنده متفرقه را برداشته و به جای آن نام و برند هایی از قبیل ال جی، سامسونگ، اجنرال، گری را جایگزین می کنند. در حالیکه این اسپلیت ها تقلبی بوده و از لحاظ کیفیت و کارآیی اصلا قابل مقایسه با برند اصلی نیستند و در برخی موارد کمپرسور با پنل داخلی فرق دارند و عملکرد مناسب ندارند. در هنگام خرید اسپلیت گارانتی از مهمترین مؤلفه هایی است که باید در نظر گرفته شود گارانتی کولر گازی تقلبی زیر نظر شرکت های وارد کننده می باشد و گاها این شرکت ها ثبات ندارند در صورتیکه اسپلیت اصلی را تنها یک شرکت وارد کرده و با گارانتی معتبر عرضه می شود .

مصرف کنندگان عزیز توجه داشته باشید کولر گازی اسپلیت را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.
جهت انتخاب صحیح کولر گازی اسپلیت متناسب با فضای مورد نظرتان، نقد و بررسی و اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمایید .

مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1

 

  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز

کولر گازی تقلبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی