خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۵
مرداد

 جرم گیری پکیج ایران رادیاتور 

 

این روش برای افرادی است که دسترسی به تجهیزات کافی ندارند.
برای شستشو در این روش باز هم، هم می توانید مبدل اولیه و هم مبدل ثانویه را شستشو دهید. برای این روش  مراحل زیر انجام دهید :


برق و گاز دستگاه پکیج را قطع کنید


کاور پکیج را باز کنید
آب مدار گرمایش را خالی کنید 
مبدل اولیه یا مبدل ثانویه را باز کنید. دقت کنید که باید هم لوله ها و هم پیچ مبدل را باز کنید و مبدل را از دستگاه خارج کنید.
 از یک طرف، اسید و یا جوهر نمک را به آرامی داخل مبدل بریزید
نکته:  وقتی برای اولین بار در داخل مبدل گرفته اسید می ریزید به صورت جوششی از همان دهانه بلافاصله خارج می شود و ممکن است بپاشد. بهتر است از عینک ایمنی استفاده کنید.
اسید را باید آرام آرام بریزید تا از سمت دیگر مبدل اسید بیرون بزند. این کار را تا زمانی ادامه دهید که اسید به راحتی از دهانه مبدل خارج شود و تمامی رسوبات حذف شوند.
پس از اتمام کار با فشار آب مبدل را شستشو دهید.
اگر مبدل ثانویه تمیز نشد می توانید آن را حرارت داده و به آرامی با ضربه چکش رسوبات را جدا کنید.
در اتمام باید به درستی اورینگ ها را جا گذاشته و مبدل را دوباره در جای خود قرار دهید. سپس از آب بندی بودن مبدل مطمئن شوید و میزان بار دستگاه را بر روی 1.5 تنظیم کنید و کار شستشوی پکیج ایران رادیاتور را به اتمام برسانید.
کارشناسان ما در همه جای استان فارس آماده ارائه خدمات شبانه روزی به شما می باشند. پس اگر نیاز به هر گونه خدمات سرویس و تعمیر پکیج دارید با کارشناسان ما در گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز