خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۷
فروردين


در این مقاله، ابتدا با ارورهای پکیج بوتان آشنا می شویم تا در صورت بروز مشکل، پیشینه ای از ریشه دلایل عیب های پکیج بوتان داشته باشیم. بهتر است بدانیم، شرکت بوتان در دو مدل کلی آنالوگ و دیجیتال اقدام به تولید پکیج دیواری نموده است. در مدل دیجیتال، در صورت بروز مشکل، نمایشگر دستگاه کد خطای مربوطه را نمایش می دهد و در مدل آنالوگ، با استفاده از چراغ های LED روی پکیج و با استفاده از تعریف ارورها از جداول ذیل می توان به عیب دستگاه پی برد. در ذیل ابتدا به معرفی خطاهای بعضی از مدل های دیجیتال پکیج بوتان می پردازیم:

 رفع ایراد پکیج بوتان
 با استفاده از کد ارورهای پکیج بوتان:
کدخطای E28: اگر با این ارور پکیج بوتان مواجه شدید، برق دستگاه را قطع و دوباره وصل کنید. اگر این راه اندازی مجدد افاقه نکرد با تکنسین های بوتان تماس گرفته و مشکل را با آن¬ها در میان گذارید.
کدخطای E02: کابل را مورد بررسی قرار دهید و کلید حد را چک کنید.
ارور E01 پکیج بوتان: چک کردن گاز، جرقه زن، یون، شیر گاز، برد الکترونیک دستگاه
عیب یابی پکیج دیواری بوتان و رفع عیب آن در اسرع وقت کاریست که در صورت توجه به ارور های پکیج بوتان انجام میگیرد. بی¬توجهی به این مشکلات میتواند خسارت های مالی و بعضا جانی در پی داشته باشد. تعمیر و بررسی پکیج بوتان وظیفه متخصصین زبده تعمیر پکیج بوتان است پس اگر تخصص و دانش مربوطه را ندارید از دخالت در این مهم خودداری نمایید.

 

  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز