خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۶
خرداد


رادیاتور حوله خشک کن ایران رادیاتور


 مخصوص حمام و سرویس بهداشتی بوده و معمولا برای گرمایش حمام های کوچک (کمتر از 3 متر مربع) رادیاتور حوله خشک کن 10 لول کافی است مگر اینکه حمام مذکور در طبقه زیر سقف پشت بام یا دارای پنجره بزرگ باشد ، که در اینصورت باید از حوله خشک کن 14 لول استفاده گردد. بدیهی است برای حمام های بزرگتر نیز به نسبت افزایش متراژ باید از رادیاتور حوله خشک کن بزرگتر استفاده گردد.


رادیاتورهای حوله ای ایران رادیاتور با استفاده ازآلیاژهای آلومینیوم، فولاد و کروم تولید می شود. حوله خشک کن های آلومینیومی ایران رادیاتور در دو مدل پره های لوله ای شکل و پره های تخت و در ابعاد ۶۰*۵۰ (۱۰ لول و ۱۴ لول) ، ۸۰*۵۰ (۱۹ لول) و ۱۲۰*۵۰ (۲۹ لول) می باشد. رادیاتورهای حوله ای فولادی ایران رادیاتور نیز در دو ابعاد ۵۰*۶۰ (۱۲ لول) و ۵۰*۸۰ (۱۵ لول) می باشد. حوله خشک کن های آلومینیومی و فولادی ایران رادیاتور به رنگ سفید می باشد . انتخاب سایز رادیاتور حوله ای بر اساس متراژ حمام می باشد. معمولا برای حمام های تا ۳ متر مربع از مدل های ۱۰ لول، حمام های ۵ متر مربع از مدل های ۱۲ و ۱۴ لول و برای حمام های تا ۸ متر مربع از مدل های ۱۵ و ۱۹ لول استفاده می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید 

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز