خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۸
آبان


مشخصات خرید هوشمندانه پکیج ایران رادیاتور - IRAN RADIATOR


گروه صنعتی ایران رادیاتور دارای سابقه طولانی در زمینه تولید سیستم های گرمایشی در ایران می باشد. این شرکت به لحاظ تولید محصولات با کیفیت و کم نظیر، دارنده اولین گواهی استاندارد جهت صادرات محصولات خود در بین مدل های موجود در ایران می باشد. از مزایای پکیج ایران رادیاتور می توان به سیستم هیدرولیک آن که از جنس برنج می باشد اشاره کرد که این ویژگی به افزایش عمر مفید دستگاه کمک می کند. قیمت پایین و امکانات این محصولات باعث بصرفه بودن آن در بازار شده است.

تولید پکیج ایران رادیاتور توسط این گروه صنعتی از سال 1383 شمسی در انواع دیواری و زمینی آغاز گردید. پکیج ایران رادیاتور از نظر عملکرد برای تأمین آب گرم مصرفی و گرمایش محیط استفاده می شوند. که با توجه به ایمنی بالا و راندمان مناسب، عدم اشغال فضای زیاد جایگزین موتورخانه ها شده است و همچنین تأمین نگهداری راحت تر و مستقل بودن واحد ها از دیگر مزیت های استفاده از پکیج ایران رادیاتور به شمار می آید. این سری از سیستم های گرمایشی با موقعیت نصب زمینی و دیواری، در دو مدل فن دار و بدون فن تولید می شوند که از نظر ایمنی پکیج شوفاژ گرمایشی فن دار با استفاده از دودکش دو جداره کمک می کند اکسیژن راحت تر به درون محفظه احتراق وارد شود و محصولات سوختن از همان طریق به بیرون منتقل شوند.

شرکت تولید کننده این محصولات را می توان بزرگترین تولید کننده مدل های دیواری، زمینی و چگالشی در خاورمیانه دانست. همچنین علاوه بر سیستم های گرمایشی این شرکت که در لیست پرفروش ترین های این شرکت قرار گرفته اند میتوان به سیستم های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی اشاره نمود که در سالهای اخیر توسط این گروه تولیدی به منظور ارائه خدمات بیشتر به هموطنان تولید و روانه بازار رقابت شده است.

از مهم ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور می توان L و K ایران رادیاتور را نام برد که دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و همچنین مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد. کارکرد پکیج ایران رادیاتور به این صورت است که دود احتراق از طریق دودکش معمولی یا فن دار به سمت بیرون هدایت می شود، مدل فن دار برای واحد هایی استفاده می شود که در داخل واحد نصب شده و یا طول دودکش بیشتر از 3 متر باشد. دودکش های استفاده شده در پکیج مدل فن دار از نوع دوجداره می باشد که جداره داخلی برای خروج دود و جداره خارجی برای مکش اکسیژن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز