خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۳
ارديبهشت


رادیاتور های پره ای

 

یکی از سوال‌های متداول ذهنی اکثر خریداران رادیاتور هنگام انتخاب این است که چه تعداد پره رادیاتور برای گرم کردن فضای موردنیازشان لازم است؟ هرچند این محاسبه به پارامترهای متفاوتی چون ارتفاع واحد مورد نظر و همچنین مصالح به کار رفته در آن یا نوع آب و هوای منطقه بستگی دارد و نیازمند به‌کارگیری فرمول‌های تخصصی است، اما راهی ساده نیز برای محاسبه و تعیین تعداد پره‌های مورد نیاز فضای مورد نظر شما وجود دارد.


بر این اساس ابتدا باید میزان انرژی گرمایشی مورد نیاز کل فضا را محاسبه کنید و با توجه به اعداد مندرج روی کاتالوگ یا بسته‌بندی رادیاتور تعداد مورد نیاز را به دست آورید. درحالی که براساس استاندارد در شرایط ایده‌آل برای یک واحد ساختمانی در طبقات میانی با آب و هوایی معتدل برای هر مترمربع نیازمند 90 کیلوکالری انرژی در ساعت هستیم، این درحالی است که این عدد در مناطق کوهستانی یا سردسیر حدود 110 تا 120 کیلوکالری خواهد بود.


به عنوان مثال برای یک واحد 50 متری در طبقه دوم ساختمانی که اطرافش کاملا پوشیده است و دیوارهای مناسبی از نظر عایق‌بندی با پنجره‌های دوجداره دارد، معادل 4500 کیلوکالری در هر ساعت لازم است و برای حمام می‌توان از یک بلوک رادیاتور آلومینیوم حوله خشک‌کن 50 در80 (به ظرفیت حرارتی حدود 700 کیلو کالری بر ساعت) و بقیه از رادیاتور (ظرفیت حرارتی 125 کیلوکالری بر ساعت) استفاده کرد.


اکنون میتوانید با ضرب متراژ فضای مفید مورد نظر در کیلو کالری گرمایش مورد نیاز آن فضا ، مقدار گرمایش مورد نیاز هریک از فضاهای ساختمان خود را محاسبه نمایید.
در خاتمه با تقسیم عدد گرمایش مورد نیاز هریک از فضاها بر گرمای تولیدی هر پره از رادیاتور انتخابی خود، تعداد پره رادیاتور مورد نیاز خود را بدست آورید.


رادیاتورهای فولادی و فرآیند تولید آن : فرآیند تولید رادیاتور فولادی نیاز به دانش فنی پیچیده‌ای نداشته و مراحل آن عملیات متداول در صنایع فلزی اعم از مراحل ورقکاری ( برش ،پرس کاری و فرم دهی )، جوشکاری (جوش مقاومتی و جـــــوش (اکسی استیلن) پوشش دهی بارنگ و کنترل کیفیت را شامل بوده و عمده مواد مصرفی آن را ورق فولادی تشکیل می‌دهد. همچنین در مرحله رنگ آمیزی رادیاتورهای فولادی انتخاب رنگ رایج طوسی یا کرم بعهده سازنده یا سفارش دهنده است.


رادیاتور برقی 5 تا 7 پره مناسب اتاق 6 تا 8 متر مربع با ارتفاع سقف حدود 2.8 متر می باشد. 
• رادیاتور برقی 7 تا 9 پره مناسب اتاق 8 تا 10 متر مربع با ارتفاع سقف حدود 2.8 متر می باشد.
• رادیاتور برقی 9 تا 11 پره مناسب اتاق 10 تا 12 متر مربع با ارتفاع سقف حدود 2.8 متر می باشد.
 • رادیاتور برقی 11 تا 13پره مناسب اتاق 12 تا 15 مترمربع با ارتفاع سقف حدود 2.8 متر می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید 

 

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، ایساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز