خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

تفاوت رادیاتور پنلی با پره ای

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۱ ق.ظ

تفاوت رادیاتور پنلی با پره ای

رادیاتور در واقع یک مصرف کننده می باشد که گرمای موجود در آب داغ را به صورت گرمایش محیط مصرف می نماید. این آب داغ که دمایی در حدود ۴۰ تا ۸۵ درجه سانتیگراد خواهد داشت می تواند توسط یک تولید کننده گرما مانند دیگ آبگرم در موتورخانه مرکزی یا پکیج شوفاژی دیواری تامین گردد. 

رادیاتور پره ای  این رادیاتورها عموما از آلومینیوم ساخته شده اند و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و رسوب موجود در آب و خوردگی دارند. بهترین رادیاتورها برای استفاده در این سیستمها نوع پره ای آلومینیومی می باشند. 

رادیاتورهای پانلی یا پنلی این رادیاتورها از فولاد ساخته شده اند که نوع اصلی آن در ترکیه با ورق ۱٫۱ میلیمتر و نوع ایرانی آن با ورق ۱٫۱۵ و ۱٫۲ در ایران مونتاز می شود. با توجه به فولادی بودن این رادیاتورها با افزایش ضخامت ورق آنها راندمان حرارتی آنها کاهش پیدا می کند. علاوه بر این در برابر رسوب بسیار آسیب پذیرترند اما به دلیل ارزان بودن آهن از آلومینیوم قیمت رادیاتورهای پنلی از رادیاتورهای آلومینیومی پایین تر است. 

این رادیاتورها با رنگ مخصوص رنگ آمیزی می شوند و با توجه به کم بودن دمای سطح آن به نسبت به رادیاتورهای پره ای هوا را کمتر سوزانده و سیاهی کمتری بر روی پرده ها از خود بر جای می گذارند. این رادیاتورها به صورت بلوک های ۶۰ تا ۱۸۰ سانتی موجود می باشند و در ارتفاع های ۵۵ تا ۶۰ سانت به وفور تولید می شوند.


 گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده ارائه خدمات :

 خرید فروش  تعمیرات سرویس دهی  پاسخگویی بموقع و پیگیری سریع مشکلات سفار آنلاین انواع محصولات پکیچ رادیاتور در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد

مشاور فروش رضایی :09175956590

آدرس شعبه1: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

شعبه 2: بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1


  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی