خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

از جمله کاربردهای پکیج گرم کردن خانه  یا ساختمان های تجاری با به کاربردن از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل می باشد. همچنین آب گرم مصرفی واحد ها را نیز مهیا می کند .اگر بخواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید می توانید از ترکیب پکیج و کویل آب گرم استفاده نمایید. بدین گونه گرمای بهتری با هزینه کمتری خواهید داشت.

پکیج میتواند آب گرم مورد احتیاج جهت تامین گرمایش محیط، به طریق رادیاتورها و آب گرم بهداشتی برای مصارف روزمره از قبیل شستشو، استحمام و غیره را فراهم می نماید امروزه، پکیج دیواری معمول ترین وسیله ایجاد گرمایش شوفاژ در کل جهان میباشد.

پکیچ دارای قابلیت های بسیاری است از قبیل راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت گاز، از دیگر عواملی میباشند که دستگاههای اجرایی را نیز تشویق به توسعه استفاده از پکیج دیواری می نماید. پکیج دیواری، که فقط نوع فن دار آن از نظر استانداردهای معتبر دنیا تایید می گردد، علاوه بر تامین گرمایش درون خانه یا محل تجاری، از راه رادیاتور یا فن کوئل یا گرمایش از کف، آب گرم بهداشتی را نیز بشکل فوری در اختیارمصرف کننده قرار می دهد. همچنین ترکیب این دستگاه با کولر گازی از راه یک کویل آب گرم، می تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش مطبوع تر و ارزانتری را برای مصرف کننده مهیا سازد.


مدیریت :09174935800-09177375800

آدرس شعبه1: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

شعبه 2: بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی