خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز- فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خرید پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده -09177375800

پکیج دیواری زمینی بوتان

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ

دیواری یا زمینی بودن پکیج

لازم به ذکر است تمامی پکیج های تولید شده در شرکت بوتان دیواری بوده و این شرکت پکیج زمینی تولید نمی کند.

تفاوت پکیج های زمینی با مدل های دیواری در ظرفیت حرارتی بالاتر این دستگاه هاست. معمولا در محل هایی که نیاز به ظرفیت حرارتی بالاست، از مدل های زمینی به جای دیواری استفاده می شود. 

پکیج دیواری 36000 بوتان تا متراژ 350 متر مربع را ساپورت می کند. برای متراژهای بیش از این می بایست به سراغ مدل های زمینی رفت تفاوت دیگر پکیج دیواری با مدل زمینی در مخزن ذخیره آب گرم مصرفی آن هاست. پکیج های دیواری معمولا مخزن ذخیره آب گرم مصرفی ندارند و آب را به صورت لحظه ای گرم می کنند ولی پکیج زمینی معمولا دارای مخزنی جهت نگهداری آب گرم مصرفی است که آب گرم را داخل آن جهت استفاده های آتی نگهداری می نماید.

پس در صورتی که به آب گرم مصرفی بسیار زیادی احتیاج داشته باشیم یا متراژ منزلمان بیش از حدود 350 متر باشد به سراغ خرید پکیج زمینی می رویم. گفتنی است با توجه به اینکه معمولا ظرفیت حرارتی پکیج های زمینی بالاتر است، قیمت پکیج زمینی نیز نسبت به قیمت پکیج دیواری بیشتر می باشد.

سیستم ضد یخ زدگی پکیج بوتان

تمامی مدل های پکیج بوتان مجهز به این سیستم می باشند و از این جهت تفاوتی میان مدل های مختلف پکیج بوتان نیست. در پکیج هایی که مجهز به این سیستم می باشند، در صورت رسیدن دما به پایین تر از 7 درجه سانتی گراد، سیستم هیدرولیک و حرارتی روشن شده و دمای آب مدار را تا 10 درجه سانتی گراد بالا می برد تا از یخ زدگی احتمالی سیستم جلوگیری نماید.

این اتفاق ممکن است در فصل زمستان و در زمانی که  منزل شما برای چند روز خالی است رخ دهد. در صورت یخ زدگی آب داخل مدار ممکن است لوله ها و رادیاتورها شکسته شده و آسیب جدی به پکیج شما وارد شود و برای جلوگیری از این اتفاق می بایست هنگام خروج از منزل، پکیج را روشن گذاشته و در حالت تابستانه قرار دهید. در این حالت دستگاه فقط در هنگام احتمال یخ زدگی روشن شده و از یخ زدگی احتمالی جلوگیری می نماید. این سیستم یکی از خصوصیات مورد نیاز پکیج های امروزی است که در تمامی پکیج های امروزی شرکت بوتان تعبیه شده است.


مدیریت :09174935800-09177375800

آدرس شعبه1: چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

شعبه 2: بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1


  • خرید پکیج رادیاتور در شیراز در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی